Nelze si nevšimnout, že současná reklama rozvíjí jako hlavní téma sex. Orgasmus. Narážky na vaši starou. Na snížené libido u starších žen. BDSM. A milion dalších… prasáren. Oplzlosti najdete, i když sháníte vrtačku, studny, ploty nebo pily.
Hele, na rovinu. Funguje to. Jako lidi milujeme příběhy, emoce, smysly. A jen máloco překoná erotickou představu a narážku na sex.
Jenže světe div se. Všechno se netočí kolem vaší prestiže a těžce vydělaných prachů. Okolo vás se pohybují třeba děti, vaše (bývalá/budoucí) žena a mnoho dalších lidí.
Nebo snad běžně u rodinné večeře probíráte libido svý starý? Nebo jak jste se včera báječně udělal a jakej jste největší kanec? Pochybuju.
Nebo jste se snad už jako hovado narodili? Běžně o své ženě říkáte „moje stará už to nedělá jako zamlada„? Pokud jo, zajímalo by mě, kolik máte bejvalek.
Nebo snad trpíte nějakou deviací, že nezvládáte svoje choutky ventilovat za zavřenými dveřmi ložnice? Protože poslouchat 8x denně, jak někdo v rádiu souloží, není sexy. Je to impuls k přepnutí na normálnější kanál. Nemluvě o tom, že pozornost rychle upadá.
Přátelé, tleskám. Našli jste ten nejprimitivnější způsob, jak vydělávat prachy. Ale taky jste se korunovali na přízemní šovinistický prase. A to je velkej úspěch. Taková reklama se skutečně jen tak nevidí.
Takže co takhle zapojit mozek a začít tvořit něco, co dává smysl?